امیدوارم آرژانتینی ها را به دردسر انداختیم

کروش در گفت و گو با سایت فیفا: از جهنم به بهشت رفتیم

ایران می تواند نیجریه و بوسنی را ببرد

خبرنگار "رکورد": کروش از گروه ششم خوشحال است

خبرنگار ارشد روزنامه‌ "رکورد پرتغال" که ارتباط نزدیکی با سرمربی تیم ملی ایران دارد می‌گوید کارلوس کروش حتما از قرعه‌ای که با آن روبرو شده خوشحال است.
کد خبر: ۶۲۳۱۲۹
خبرنگار "رکورد": کروش از گروه ششم خوشحال است

آنتونیو ماگال‌آئس  درباره همگروهی ایران با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین گفت: به نظرم گروه خوبی است. خیلی هیجان‌انگیز است که بازیکنان ایران را مقابل ستاره‌های آرژانتین ببینیم. من فکر می‌کنم این دیدار بتواند تجربه بسیار خوبی را به فوتبال ایران هدیه کند.

وی در ارزیابی‌اش از دیگر حریفان ایران در رقابت‌های جام جهانی گفت: نیجریه سابقه روشنی را پشت سر خود دارد، اما باید بگویم که آنها قدرت گذشته خود را ندارند. بوسنی هم تیم خوبی است، اما کی‌روش به واسطه قرار گرفتن پرتغال برابر این تیم در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2010 شناخت خوبی از بوسنی دارد. در مجموع فکر می‌کنم گروهی که ایران در آن قرار گرفته گروه خوبی است.

ماگال‌آئس در پاسخ به این سوال که شما به خاطر نزدیکی‌تان با کروش حتما شناخت بیشتری از توانایی‌های فنی او دارید با این شرایط آیا فکر می‌کنید بتواند ایران را برای اولین بار از مرحله گروهی بالا ببرد، گفت: بله، من واقعا امیدوارم. کروش مربی بسیار دقیقی است و توجه‌اش به جزئیات می‌تواند ایران را به موفقیت برساند. اگر آرژانتین را کنار بگذارید، فکر می‌کنم ایران بتواند از نیجریه و بوسنی امتیازهای خوبی بگیرد. فکر می‌کنم شما باید از همگروهی با آرژانتین، نیجریه و بوسنی خوشحال باشید. اگر نگاهی به گروه‌های دیگر بیندازید می بینید که می توانستید در گروه‌های دشوارتری قرار بگیرید و همین مساله برای ایران یک نکته مثبت است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید کروش هم از قرعه ای که ایران با آن روبرو شده خوشحال است؟ گفت: بله! کی‌روش هم مطمئنا از این گروه خوشحال است. ایران قدرت شکست نیجریه و بوسنی را دارد. کروش در مسابقات قهرمانی جوانان جهان موفق به شکست نیجریه شده و بوسنی را هم به خوبی می‌شناسد.

ماگال‌آئس که دو ماه پیش برای تماشای تمرینات تیم ملی ایران و تهیه گزارش به تهران سفر کرده بود با اشاره به دغدغه‌های قبلی کروش در جریان آماده سازی تیم ملی ایران گفت: می‌دانم که همچنان این مشکلات وجود دارد . اگر می‌خواهید تیم آماده‌ای را راهی جام جهانی کنید باید به بهترین نحو آماده شوید. در جام جهانی دیگر حریفان شما تیم‌های آسیایی نیستند. مجبورید با ستارگان بزرگی در فوتبال دنیا روبرو شوید. بازیکنان ایرانی به لحاظ تکنیکی شرایط بسیار خوبی دارند. تاکتیک را هم کروش می‌تواند به تیم‌تان بیاورد. اما نباید فراموش کنید که به لحاظ فیزیکی هم تیم ایران کمبودهای زیادی دارد. اگر در اردوهای بلند مدت کی‌روش بتواند تاکتیک و فیزیک لازم را به ایران بدهد، مطمئن باشید می‌توانید در جام جهانی حضوری قدرتمند داشته باشید.

وی در پایان درباره گروه پرتغال جایی که آلمان، غنا و آمریکا نیز در آن حضور دارند نیز به ایسنا گفت: آلمان یکی از سه شانس اصلی قهرمانی در جام جهانی است. همگروهی با این تیم قطعا برای دیگر تیم‌های این گروه دشوار است. فکر می‌کنم تیم اول را باید آلمان بدانیم و پرتغال شانس اصلی برای صعود به عنوان تیم دوم است. ما هم مانند ایرانی‌ها خوشحال هستیم که در گروهی هم چون گروه‌های دوم و چهارم قرار نگرفتیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها